راه های افزایش امنیت وب سایت های وردپرسی
نوشته شده توسط : saeed

مهم ترین قسمت هر وب سایت به طور قطع امنیت آن است. وب سایتی که از ایمنی کافی برخوردار نباشد مانند خانه بدون درب است. هر کس می تواند به راحتی به درون آن نفوذ کند و هر چیزی که اراده کرد بدست آورد. وب سایت هایی که ایمن نیستند نه تنها برای مدیران بلکه برای کاربران نیز خطرناک هستند. کاربران با ورود به این سایت ها و خرید از آن ها باعث می شوند تا به راحتی اطلاعتشان به دست سایرین برسد. ما در این مقاله قصد داریم تا برای این مورد مهم چندین راه موثر  را به شما پیشنهاد کنیم که برای وب سایتتان از نان شب واجب تر است. با ما همراه باشید.

 

 

1. تأیید اعتبار دو مرحله ای را اضافه کنید

این احتمال وجود دارد که کسی بتواند رمزعبور شما را بدون توجه به امنیت شما به دست آورد. خوبی این است که روش احراز هویت دو مرحله ای شما را تحت پوشش قرار می دهد. این بدان معناست که قبل از ورود به سیستم باید دو مرحله را پشت سر بگذارید. اولین قدم این است که نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید در حالی که مرحله دوم به شما اجازه می دهد با استفاده از دستگاه یا برنامه خارجی احراز هویت کنید. این کار از حمله بی رحمانه سایت وردپرسی شما جلوگیری می کند. برای دستیابی به این تکنیک ، باید یک افزونه احراز هویت دو عاملی را روی وردپرس خود نصب کنید و برنامه را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. در زیر پلاگین های دو عاملی پیشنهادی من آورده شده است.

Google Authenticator
Shield WordPress Security
Wordfence Security
iThemes Security Pro



2. نصب و فعال سازی یک افزونه فایروال وردپرس (Firewall برنامه وب)

یک افزونه فایروال وردپرس برای محافظت از وب سایت شما طراحی شده است. به عبارت دیگر ، این افزونه به عنوان یک محافظ بین وب سایت شما و تمام بازدیدهای ورودی عمل می کند. افزونه فایروال به شما کمک می کند تا ترافیک وب شما را کنترل کرده و تهدیدهای امنیتی مشکوک را قبل از رسیدن به وب سایت شما مسدود کند. اگر نمی خواهید وب سایت شما از دسترس خارج شود، باید Firewall Web Application را فعال کنید. این روش ساده ترین راه برای محافظت از سایت وردپرس شما است در حالی که نگران چیزی نیستید. یک فایروال خوب وب سایت باید قبل از حمله به وب سایت شما ، همه بازدیدهای مخرب را مسدود کند.
بگذارید چند افزونه Firewall WordPress را به شما ارائه دهم که باید در نظر بگیرید:

Sucuri
WordFence Security
Cloudflare
Jetpack
BulletProof



3. تعداد تلاشهای ورود به سیستم را محدود کنید

به طور پیش فرض ، وردپرس به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد تلاشهای نامحدود برای ورود به سیستم را امتحان کنند. این عامل می تواند فرصتی برای مهاجمان باشد که با چندین ترکیب تا زمان هک شدن به سایت شما ، حملات متعدد کند. برای دستیابی به این تکنیک ، باید تعداد ورودهای ناموفقی را که کاربر می تواند انجام دهد تنظیم کنید. اگر از فایروال برنامه وب استفاده می کنید ، نیازی به وحشت ندارید زیرا به طور خودکار از آن مراقبت می شود. اگر WAF شما در سایت فعال نیست ، پس باید پلاگین login Lockdown را نصب و فعال کنید. اگر این مقاله تا به اینجا برای شما مفید بوده میتوانید به صفحه طراحی سایت فروشگاهی و ارزان در کرمانشاه نیز مراجعه نمایید.



4. اطمینان حاصل کنید که سایت شما دارای HTTPS - گواهی SSL است

اکثر مردم فکر می کنند گواهی SSL فقط برای سایت های فروشگاهی است ، بنابراین اگر سایت آنها کارت اعتباری را قبول نمی کند ، تمایل دارند آن را نادیده بگیرند. نصب گواهینامه SSL و اجرای آن برای وب سایت مزایای بسیاری دارد
سه دلیل اصلی که چرا باید گواهینامه SSL را نصب کنید:(این مورد را حتما از شرکت طراحی وب سایت خود درخواست کنید)

امنیت
یکی از مزایای HTTPS امنیت بیشتر است ، گواهینامه SSL فقط برای سایت های فروشگاهی نیست. گواهی SSL بیش از حد تأکید می شود و HTTPS در برقراری ارتباط امن بین وب سایت و مرورگر نقش حیاتی دارد و از دسترسی هکرها به وب سایت شما جلوگیری می کند. تمام وب سایت ها به آن احتیاج دارند. فرقی نمی کند وبلاگ ، سایت های خبری ، وب سایت های شرکتی و ... باشد.


سئو
گوگل HTTPS را یک عامل بسیار مهم رتبه بندی می داند.


اعتماد و اعتبار
بسیاری از مردم از هکرها بخاطر ربودن اطلاعات خود می ترسند ، بنابراین از مراجعه به سایت های بدون اتصال ایمن HTTPS خودداری می کنند.

https://vistaapp.ir/طراحی-سایت-در-مشهد/




:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: